ett fyrfaldigt Rehab... hurra hurra hurra hurra

Nu är jag inte så lite trött på all rehab. Har precis varit hos sjukgymnasten och fått beskedet att det väntar två härliga veckor med rehab. Positivt är att jag ändå kan börja jogga lite försiktigt ganska omgående. En bristning i senan under hålfoten. Fick lite ultraljud och nån gel. Nu har jag ändå nåt slags besked och det är väl bara att ställa in sig på att köra de där veckorna. SUCK!!! Det är bara att hoppas att jag är fit for fight till årets höjdare när vi möter Bräckan den 27:e.  Jag har 17 dagar på mig, det borde väl fan räcka?!

Ikväll åker ibf och skall jobba in pengar till laget. Det var nåt om att sortera bort drickaburkar. Känns som nåt man gjorde som junior... inte när man är 32. Men man får ju ställa upp för laget! Det brukar ju alltid bli rätt kul med kommentarerna som haglar.

Skall ut till Stenkullen snart och jobba... letar ni adresser och hur man tar sig till olika adresser i världen så kan jag rekommendera den här siten. Helt fantastiskt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback