Brunch på Soho

Söndag och trots att jag hade en lugn lördag så kände jag mig ändå seg. Tog en rejäl sovmorgon och kom upp lagom till hämtningen för att åka ner till Soho för en brunch. Bacon, korv, sill, nybakat bröd, revben, pannkakor, våfflor och kaffe slank ner. Inte i den ordningen men nästan. Efter lite skitsnack och mycket mat så började dagens roadtrip med den ständigt närvarande roadtrip-kompanjonen Stenmark. C1:an styrde via förbundskapten Göransson, och en kaffe och lite innebandysnack, till Sparbankshallen och matchen mellan Wajbej och Täby.

3 minuter in i andra perioden stog det 6 - 0 till Wic. Vi drog när Wajbej gjorde 8 - 3. Det var ett sömnpiller men en hel del läckra mål gjorde ändå trippen värd mödan. Imorgon blir det träning igen och det skall bli kul att se hur länge foten håller imorgon. Sen är det derby i Götet. Pixbo mot Älvstranden och det är väl bara att hoppas att piraterna kan överraska imorgon. De behöver poängen klart mest!!! Tror nog inte att det är något som Pixbo planerar att göra... dvs ge bort poäng. Lite mer än tre poäng involverat imorgon. Prestige är ju bara förnamnet.

Nog med bandy. Imorgon fortsätter budgivningen på lägenheten jag vill köpa. Ska bli intressant att se om det kan bli dax att flytta snart. Vi får se imorgon. Jag längtar inte bara till imorgon, utan till onsdag oxå. Då är det nytt besök hos läkarn och förhoppningsvis nåt slags besked, eller nåt slags steg i rätt riktning att få ordning på foten som nu hållt mig borta i sju veckor.

Den senaste veckan har varit minst sagt påfrestande. Jag har pendlat mellan glad och nöjd till frustrerad och rent förbannad till överraskad och förvånad. Känslorna har gått mer upp och ner än någonsin och den här helgens vila var välkommen. Nu är det nya tag som gäller.

Kommentarer
Postat av: Experten

OJ, kaffe med dopp hos förbundskaptenen. STORT. Tjatade du in nån mer spelare i BlåGult. Eller är det fullt nu? Ses i Expertpanelen ikväll.

2006-11-20 @ 10:13:47
Postat av: Zellén

Jag förväntar mig att jag spelar i powerplay nästa landskamp! ;-) Syns på ljugarbänken!

2006-11-20 @ 10:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback