Long time no write

Japp, nu är det mycket i huvudet och lite tid framför tangenterna. Konstigt med tanke på att jag är arbetsbefriad på jobbet. Men det går att sysselsätta sig ändå. Speciellt som tjejen behagat ligga hemma fyra-fem dagar likt ett kolli utan kraft och ork. Jag har fixat markservicen så till den grad att mamma skulle vara stolt över mig. Det har gått så långt att jag funderar på att gadda mig likt den sjukt skönsjungande dvärgen utan namn. Formerly known as Prince...



Tror inte mamma skulle bli lika stolt då iofs. Vad gör man inte för kjoltygen?!? Tänkte ni skulle få en rebus. Häng med, för den går lodrätt och inte vågrätt som rebusar normalt gör... svårt att få till det i det här forumet.

Försten som gissar rätt får en puss.


              +

RRR      RRRRR

RRRRRRRRRRR
R                       R
R                       R
RRRRRRRRRRR                     
R                       R
R                       R
R                       R
R                       R

              +

               1

               +



Njöt av ytterligare en golfrunda idag med PT, a.k.a. Slice 'n' dice. Första delen beskriver drivarna medan dice-delen beskriver utfallet på poängen. Som att låta någon slå en tärning om resultatet helt enkelt. Slumpen avgör...

Det mest störande är ändå att Janne, förlåt, Slice 'n' dice, har lägre hcp än jag. Skrämmande. Men där ser man vad viktig puttningen är... Sjukt kul med golf ändå. Man vet tamejfan aldrig hur det går på förhand. Ena hålet funkar det långa spelet men inte det korta och nästa så är det tvärtom. Eller så funkar ingenting. Än så länge har man inte kommit dit då allt funkar. Men skam den som ger sig. På tisdag gör vi ett nytt försök. Janne och jag. Då jävlar.

Kommentarer
Postat av: B

Peter är en toffel :)

2008-09-19 @ 14:21:57
Postat av: Pillan

fan, jag ville haft den pussen :-)

men det visste vi ju redan,,,hade vi inte behövt en rebus för att få veta :-)

2008-09-19 @ 22:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback