Jag sköt en Lindros idag...

Nej, jag sköt ingen. Jag lirade golf igen. Äntligen har ryggen gett med sig och jag kan njuta en runda igen. Kan ni numret på Erics rygg, så har ni min score idag...

Tittade på Pixbo - Mullsjö ikväll hemma hos Svanis. De sa att Quist är de stora matchernas man. Då kan ni själva förstå hur bra han va i Skövde... mot Mullsjö... en måndagkväll. Han och Degen var så där dåliga som bara de kan när motståndet är dåligt. Felpass, oinspirerat och en massa mål insläppta. Det känns igen från förra året tyvärr. De skall ju äga. Inte ge bort en poäng till Mullsjö.

Inga bortförklaringar på den poängtappen men vad gjorde domarna vid 5 - 1 och Mullsjös bortrensning på mållinjen i midjehöjd? Sen Antes utvisning... det luktade surt faktiskt. Utan Mike och Pulver hade aldrig Mullsjö fått chansen att komma tillbaka. Betyg på domare som gör matchavgörande misstag... en 1:a.

Numera är jag med i aniktsboken jag med. Känns stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback