0 - 0 och jag är kass på att tippa

Inget nytt under solen alltså. Kul att se Sebastian Larsson och Samuel Holmén spelade som de borde gjort för 30 landskamper sen... om bara Lasse hade vågat testa lite nytt nån gång.

0 - 0 med mersmak kändes ju rätt bra faktikst men varför kom det inga byten? När Elmander, som gjorde en oerhörd kämpainsats, inte hittade målkänslan och gick på knäna sista 15 minuterna, så undrade jag varför i hela friden hålla en målskytt som Marcus Berg på bänken? Elm fick upp och läsa i pärmen med en kvart kvar, men närmare än så kommer aldrig en debutant att komma spel i en landskamp. Inte ens om det är en helt oviktig träningslandskamp.

Man kanske inte ska klaga, med så många slutspel för Sverige. Han måste ju göra något rätt Lasse...

Men ändå. Kim slog bort väldigt många bollar men jag kan köpa det för han försöker att få något att hända och går en boll rätt så blir det kanske mål. Men lite väl många fel stundtals.

Idag är det ny match för f.d. Barbarians. Division 4 innebandy och ett gäng gamla lagkamrater genom åren äntrar Valhallas dammiga golv för tredje matchen för säsongen. 2 ggr 9 - 3 hittills och en stabil start. Jag satt och trånade vid sidan på deras första match. Jag har inte vågat mig på att köra igång inneträningen än med mina baksidor lår, och min brist på rehabträning senaste veckorna.

Mitt dåliga samvete var så starkt att jag drog på mig löparskorna i morse och värmde en kvart i kvartert följt av mina styrkeövningar som PT (Personal Trainer Andblad) har gett mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback