3:e november, 2008. Kl. 21:27

påbörjades det här inlägget... För tillfället så går dagarna lite väl fort. Jobbar 11-19 och hinner klämma in lite träningspass på morgnarna. Sen skall det fixas med Sommarskolan, drickas äcklig vätska som smakar syntetisk hallon och diskas. Diskmaskinen krånglar igen. För åttonde gången... Man vänjer sig fort vid att ha diskmaskin. Den där hallonvätskan var bara en liten shot. Något som ingick i vårt vaccineringspaket vi bestämde oss för inför den kommande resan.

Jag skall göra min sista dag på jobbet imorgon. Det är ett möte med närmsta chefen och en lunch med mina närmaste kollegor. Någon slags avtackning för den tid som varit. 11 år ganska så precis. Nu vänder vi ett nytt blad i boken liksom.

Jag ska avboka ett möte, på ultraljud på fredag och så skall jag försöka göra första träningen (innebandy) på över ett år på onsdagkväll. Känns som det är lite för många saker som skall hinnas med fram till söndagkväll.

Ja just det. Jag skall hinna in till Arbetsförmedlingen oxå och anmäla mig som arbetssökande. Det blir på onsdag det.

Tar lite elektronisk semester i två veckor. (Om man nu inte räknar in lite fuskande med iPod och några Lost-avsnitt på den)

Har dragit ett och annat dragskott på rinken i Klubbhuset och längtan efter att få lira lite innebandy är rätt så stor. Jag är bara rädd att jag är bedrövligt dålig nu. Jag har en bra bit kvar tills jag kan springa ordentligt tror jag. Ska jogga runt på onsdag och känna lite. Funderar på att låna med en Curve och testa några dragare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ultraljud... spännande...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback