Inte(r) nu igen.

Stackars Zlatan. Han får aldrig vara med och leka med dom stora grabbarna... Lamt Inter utan ett mittfält som kan skapa chanser. Enkare förklaring än så får man leta efter. Hade de däremot fått in ett tidigt mål så hade det kunnat gå annorlunda men faktumet kvarstår. Alla experter höjer Premier League till skyarna. Kommer inte ihåg att samma hyllningskör förespråkade Italienska ligan när Juventus, Milan och Inter var i semifinal för några år sen... men så sitter tipsextratiden i. Jag är den i och för sig den förste att hålla med att Premier League kan vara sååå mycket mer underhållande att titta på men att helt plötsligt såga alla andra ligor är nog lite att ta i.

Wic tog 1 - 0 ledning. Spelar ingen roll hur jämnt det var... Wic leder med 1 - 0 i matcher. Punkt.

Nu börjar en riktigt tuff arbetsperiod... igen. Den här gången skall jag inte göra om samma misstag, dvs att jag hoppar över träningen. Redan ikväll tar PT med mig ut i spåret. Abu-dabi-Janne har återvänt från Marbella. Huruvida han återvänt bara för min skull förtäljer inte historien... men jag tror det.

Krya på dig Koppen! Penicillin gör själen gott!


Kommentarer
Postat av: Zillablog

Great site, keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback