Common people

Jag har sett på gamla kombons blogg att han börjat recitera sångtexter. I mp3:an på vägen till jobbet imorse lyssnade jag på en favorit. William "Startrek" Shattner tolkar Pulps lilla ögonsten. Helt underbar version och jag kan inte få nog. Beam me up Shattner! Hur den underbara texten lyder? Ni hittar den här.

Tog ett nytt tag i träningen igår. Äntligen fick jag med mig träningskläder och kunde sticka upp till Skatås efter jobbet. Någon mil i prat-tempo ihop med Reichen. Underbart skönt att få de där kilometrarna i benen. Det var tungt mot slutet men det är inte särskilt konstigt, då det var någon månad sen senast...

Warberg får sin första seger ikväll mot Balrog. Ska vi tippa 8 - 4 till ett heltaggat hemmalag inför en underbar publik som vanligt. 

Cruz behöver nog vara på topp idag om Inter ska ta sig vidare. Den här matchen är ju chanserna betydligt större än i första matchen. Dels spelar man hemma och dels är Materazzi avstängd. Ingen onödig utvisning med andra ord. Ska vi tippa att Inter inte grejar det och matchen slutar 1 - 1. Cruz gör 1 - 0 men Liverpool kontrar in kvitteringen och drar ner gardinen för Nerazzuro den här champions league-säsongen. En viss svensk är lika osynlig som vanligt kring straffområdet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback