Kass i ebben

Den 3:e idag och redan är det tomt tomt tomt i plånboken. Förstår inte vad jag gjort den här månaden.

Men skit i det, för snart är EM här. Underbart. Jag har inte tänkt på hur nära det faktiskt är men nu börjar det kännas. Jag har inte speciellt stora förväntningar på Sverige. Allt annat än sist i gruppen ser jag som en bonus. Lasse är så där härligt svensk och lär väl sitta kvar över minst tre stora mästerskap till. Inget fel i det.

Anton firades av. Han checkade in på hotell Larsson/Zellén och klemades bort av det anrika hotellets tjänsteutbud. I detta innefattades det städning, diskning, underhållning, ej-väckning och dessutom limousinservice till flygplatsen. Inte illa... även om limon var ovanligt kort.

Ser fram emot en rapport från ost- och klocklandet snart Anton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback