Från Kennemer till jympahallen på mindre än en vecka

En vecka i Holland där vi bland annat lirade den här topp 10-rankade banan i Europa. Sen var det tre andra banor och så var det party, så som bara 8 grabbar kan parta...

Jobbveckan denna veckan har varit tung, då jag av någon märklig anledning varit sjuk med ont i halsen och huvudvärk. Mycket märkligt. Tur att jag bara jobbat tis - fre.

Men nu sitter jag sista dagen innan en ny semestervecka står för dörren. Men mina semesterveckor är så lite semester det bara kan bli, för nu är det dags för X3M Sommarskola igen. Sjätte upplagan av denna underbara (men uttröttande) vecka. Imorgon åker jag upp till underbara Kungshamn och ser till att skolan blir lika bra i år igen förhoppningsvis. Det är bara vädret som jag är lite orolig för.

Efter skolan jobbar jag lite sporadiskt under vecka 29. Få se hur mycket jag har att göra. Sen har jag avvecklat mig själv från Fujitsu. Uppsagd efter lite över 10 år på bolaget, så får jag leta nya utmaningar under sommaren/hösten. Så har ni någon bra kontakt, så hör av er! Känns som Hulta kommer få se mycket av Zellén i sommar...

Kommentarer
Postat av: Anton Czitrom

bra blogg, checka in min också vettja ;)



http://czitromdenmindreavdem.blogg.se/

2008-07-06 @ 12:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback