Ulf Kvensler är kung

Jag har fått några få kommentarer på min blogg. Fick en idag som sa att jag har gjort ett superbt jobb. Meddelandet löd i exakta ordalag:

"I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!"

Visst är det härligt att få beröm! Men varför skrev han på engelska? Och skall jag köra på det där erbjudandet om att göra min penis större, som ett mailerbjudande jag fick i förra veckan lockade med? Och varför skickar folk fortfarande vidare mail med uppmaningen att: Den här gången skall vi stödja den personen eller hata den rörelsen och alltid skall en viss person anges i cc-adressen och skickas till så många kompisar det bara går. När skall svensson lära sig att det enda de vill är att sänka den personens maillåda eller det företagets mailserver? Asså..., fattar inte folk? Och nej, jag svarar inte på 39 frågor bara för att jag tydligen kommer drabbas av otur om jag inte gör det.

När jag funderade på detta, som jag har gjort ett antal gånger, så kom jag att tänka på att nu är jag riktigt förbannad. Och då kom jag tänka på Betnér, en stand up-artist som det drivs med i Fredag hela veckan. Där läser Ulf Kvensler nyheter och avslutar alltid med att idag är Magnus Betnér arg på någonting och varje gång garvar jag högt. Fast jag gillar originalet, Saturday night live, bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback