Tvåskift

Har ingen ork att skriva. Har inget att skriva om. Jag vaknar, åker till jobbet och sen åker jag hem och lägger mig. Ta copy-paste på det påståendet, så har du min vecka... Jag hoppas ha en ledig dag i helgen.

Ikväll skall jag försöka hänga på en f.d. landslagsspelare i löpspåret. Vem det är? Om jag säger att det är en center och att han har en släkting som spelat hockey här i stan i en herrans massa år, så kanske ni kan lista ut det. En dumle-klubba till den som sätter namnet först!



Kommentarer
Postat av: kanudie

m.axelsson

2008-01-31 @ 13:00:02
Postat av: Göteborgaren

Du behöver inte skriva något. Det räcker med att bänka sig i hallen och se Östholm lira. Man blir mållös då...

2008-01-31 @ 15:44:42
Postat av: Zellén

Axelsson stämmer bra det... men någon löptur hanns inte med.

2008-02-06 @ 11:21:23
Postat av: Koppen

Du hade varit tvungen att hämta Axel. Han hittar inte till Skatås.

2008-02-09 @ 10:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback