Nytt år - nya möjligheter

Tillbaks på jobbet efter en lång och skön ledighet. Batterierna är fulladdade och så är också dödvikten kring midjan. Träningsdosen denna ledighet har mest bestått i att försöka hitta tillbaks till motivationen att träna. Den finns där men någon innebandy blir det inte den närmsta tiden. Ska försöka komma ut och dra igång löpningen denna veckan för att komma tillbaka till matchvikten igen. Har tagit en time out från IBF och för andra gången i mitt liv har jag lagt klubban på hyllan. Åtminstone tillfälligt tills jag klurat ut vad jag skall göra framöver.

Nu blir det äntligen lite löpning och kanske lite gym med. Behöver träna upp benen bättre.

Fick en fråga att spela veteran-SM med min gamla klubb Bräckan häromveckan. Jag är tydligen gammal nog. Vet inte om mitt feta kontrakt med PW ställer till det. En helg i Falun framåt april hade varit kul med gamla gänget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback