ICA-kassar under ögonen...

Har hört att påsar under ögonen gör att man ser gammal ut... just nu ser jag ut som 65... minst!
Längtar efter semester, sol och mindre kontorstid. Det kommer väl så småningom. I takt med att övertidstimmarna tickar uppåt så går tiden på bloggen direkt motsatt väg. Men någon kommentar skall man väl mäkta med.

Till exempel att IBF har en grymt viktig match. Det är på lördag mot Lidköping som säsongens utgång kan avgöras. Fortsatt chans på kvalplatsen eller avhängda. Åtminstone jag skall ta mig ner och stötta gubbarna så gott jag kan. 15.00 nu på lördag så smäller det. Ta dig ner till Wallenstamhallen i Mölnlycke du med!

Det där med påsarna... jag blev nästan rädd för mig själv imorse. Vaknade som vanligt vid 3 - 4-tiden imorse och låg vaken i några timmar. Märkligt att man inte sover bättre när man är så trött. Släpade mig upp till spegeln i badrummet och tände ljuset och höll på att ställa mig i försvarsställning. Det stog nämligen en främmande människa där inne... men efter någon sekund så hajade jag att det var ju bara spegelbilden. Känns fortfarande som man gått fem ronder i ringen, svullen och hängig. Ändå är jag inte trött utan jag känner mig utvilad. Märkligt asså... Kroppen är bra på att anpassa sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback