X3M Sommarskola

Nu är det snart jul och det känns fortfarande som om det är någon månad kvar. Jag var på stan och köpte några julklappar till min kära flickvän men när solen lyser och termometern stod på 10 grader (om än i solen och vindstilla) så går det liksom inte att ta julen på allvar. Jag hann gå över hela stan och knödde mig in i Nordstan av alla ställen. Där det alltid är mycket folk och garanterat ingen sol. Men att handla julklappar är ju ingen lek...

Allt fler anmälningar börjar nu trilla in på Sommarskolan. Ett tiotal har redan hört av sig och nu kommer det välla in under de närmsta veckorna. Det fylls alltid fortare än man trott. Så är du född 91 - 95 så titta in på
hemsidan. Sjunde året är det i år och konceptet har satt sig rätt bra nu för alla deltagare. I år har jag lite personliga mål att höja ledarnas upplevelse. Vi får se om det går att hitta på lite ändringar som gör det ännu bättre.

Jag längtar till Kungshamn hur som helst. Sommar, sol, ligga på en handduk vid havet och ha uppsyn över sådär en 40 - 50 deltagare... inte mycket som slår det faktiskt. I år får jag ju dessutom ha översyn över en egen blivande innebandyspelare. Vid tiden för Sommarskolan är han/hon dock bara drygt tre månader... så vi får väl se om jag börjar träna knackskott eller dragare först...

Nu är det julefrid. En sista dag på Klubbhuset imorgon innan lite långledigt. Sen bryter helvetet lös i form av Gothia cup. Då lär det finnas att göra i Klubbhuset. Sådär en 9000 deltagare lär väl hitta in förr eller senare... Jag laddar redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback