64.81 kr

Igår fick jag leka på egen hand. Min kära flickvän var på party. Sexparty. Som Tupperware fast lite mer intressant... Om det inhandlades något förtäljer inte historen.

Nog om det. Som sagt så fick jag leka med en kompis istället. Det blev golf igen. Inte helt otippat. Efter min sänkning i förrgår, så var jag grymt sugen. Jag och Herr Nilsson åkte upp till hemmaklubben för ny runda. Vi fick med oss ytterligare en medlem. Jag började bra på första hålet, sen kom reaktionen från sänkningen. 10 poäng efter 9 hål var inte bra. Men känslan i kroppen var ännu sämre. Jag var nöjd med 10 poäng faktiskt. Men sen hände något. Hål 10 till 15 gick jag på ett under par. Min andra eagle någonsin trillade in på hål 13. Ett par 5. Drive, järn-3 och en 3-meters putt, så var min andra eagle i livet en realitet. Den första var en tursam järn-9:a, som trillade i på ett inspel.

Tyvärr började det tunga regnet komma på 16:e, då jag precis hade slagit två drives åt helvete. Så rundan var ändå körd. Det blev pizza framför golfkanalen hemma hos den tredje i sällskapet istället. Nog så bra.

Idag, söndag, har jag precis hjälpt Emma och Tobbe med att flytta ut det sista i en lägenhet. 82 trappsteg till vinden och "bara" 73 till lägenheten satte ändå sina spår.

Om ingen har tänkt på det, så är det den 25:e imorgon. Jag har tänkt på det sen 4 veckor tillbaks... Har varit lite tight den här månaden. Men jag har hela 64.81 kvar som ligger och bränner i plånboken. Min flickvän har 40 nånting kvar, så idag tänkte vi göra stan på riktigt. Bara gå loss och bränna alla 100 kronorna så där helt crazy.

No remorse! Shop til' you drop!

Vi satt och pratade lite om lägenheter och boende, efter att vi burit klart. Då kom vi in på att det ultimata måste ju vara att ha en lägenhet där man har en hiss som går rätt in i lägenheten. Har man det, så har man lyckats. Jag ska bara
1. Börja spela på Lotto och...
2. Vinna storvinsten.

Känns som jag kan börja planera inredningen redan nu... Jag är så gott som där redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback