Superbra i Superga!

Satt och funderade på när jag började blogga och tittade i arkivet. Det visade sig att jag började den 1:e oktober 2006. Ganska precis ett och ett halvt år sen alltså. Så idag, 316 inlägg senare, så förundras jag över hur fort tiden går. Så mycket har hänt mig det senaste ett och ett halvt åren.

Mycket av det som hänt har med min kära flickvän att göra. Tack gode gud (utan att vara religiös) för att jag träffade henne. Vi har flyttat ihop, åkt på underbara resor och förgyller varandras vardagar varje dag (hoppas jag).

Vem trodde att jag skulle vara handledare och övningsköra med någon för ett och ett halvt år sen? Inte jag i alla fall.

Jobbet har det oxå hänt sjukt mycket på denna tiden. Och mer lär det bli framöver.

Hann titta in på kusin vitamins kontor och fick mig en rundvandring. I sanningens namn sitter inte mindre än tre kusiner på samma kontor men två jobbar i familjeföretaget medan vitaminen kör
eget ihop med en skön kompis/ex-kollega. De har tagit över agenturen för Chipie och Superga bland annat. Fick handlat ett par Superga oxå. Det går ju inte för sig annat. Sjukt stilrena... men så är de naturligtvis italienska.

image34


Håll utkik efter dessa på: Karltex, Victoria Arena, Yoko Yap och utöver det så kan du hitta Chipie (endast dam) på NK och Lester. Stilrena måsten för sommaren! grazie cugino! Vi tar den där middagen snart va?

Pasta alla nonna puo essere la scelta preferita... o?

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja visst är det härligt när man kan blicka tillbaka och se att man faktiskt har åstadkommit en hel del bra saker :-) Ofta stressar man upp sig över allt man måste göra framöver, men det är sällan man blickar tillbaka och faktiskt tänker på allt man fixat. Ha en trevlig kväll!

Postat av: Richardmariann

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2010-06-16 @ 11:01:47
URL: http://richardmariann.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback