Allt utan Pixbo

Inte ens damerna lyckas i år trots Fredriksson i båset. Landgren och Martin oxå men Fredrikssons taktiska kunnande kan lyfta vilket lag som helst till högre höjder. Jag har sjukt mycket förtronde för Johans taktiskta kunnande. Det är en tränare alla lag vill ha. Han är ingen headcoach, det vet nog både jag och Johan men hans kunnande är guld värt. Balrog tog sin andra raka och är i final. Pixbo gjorde en dålig andra match i serien och det har man inte råd med. Tjejens bästa kompis pappa dömde, och jag överhörde att matchen inte var Pixbos bästa. Synd, för de har ett lag på gång.

Herrarna lever fortfarande men 0 - 2 mot Warberg, ärligt talat. Det är i praktiken kört. Kanske att de tar en match. Jag tror Wic tar det i slutändan. Jag kommer vara på plats för att se det, men det är kört. Kvalitén finns inte i Pixbo. Tyvärr! Hade det varit mot AIK elller Täby så kanske, men mot Wic...

Jag tror Wic tar det guldet mot AIK i en eventuell final. Om man vågar bänka Bult tidvis. Han var direkt dålig mot Pixbo i match två. Fast han kanske höjer sig när han gör sin sista match i karriären. Han är värd ett guld i slutet på karriären. Vilken lirare. Fantastiskt kul att se. Vinna poängligan som back, bara det är sjukt!

Jag hoppas på Isaac. 1 + 1 i match tre. 4 - 6 och matchen lever vidare. Kom ihåg var ni läste det först! Hoppet är ju som bekant det sista som överger dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback