Snor på täcket...

Bk Botta Matts final på året blev.... till ingenting. Ett sent besked om att motståndarna inte skulle dyka upp togs emot igår med viss besvikelse. Jag har mailat korpen för att se om det blev W.O. eller om det blir omspel. Matchen är ju inte viktig för utgången i serien, då vi säkrade seriesegern redan i förrförra omgången. Det är däremot publiken jag tänker på, som går miste om lite publikfriande och miserabel fotboll... ja ja, jag tror ingen går under om matchen inte blir av.

Brottas med mig själ på rent Ingmar Bergman-mässiga sätt för tillfället.

Inter förlorade igår... jag har inte hånat mina vänner i Milano än. Tycker de kan få suga lite till på karamellen först. Tittade på andra halvlek och Fenerbache har ett riktigt roligt lag. Såg Bank skriva att de kan vinna mot Inter i ena matchen och förlora mot ett bottenlag i turkiska ligan nästa. Mycket brassar och så... Han är klok den där Bank.

Det var snorfläckar på täcket efter nån timmes hulkande imorse...

Ikväll är sista träningen innan seriepremiären. Jag tränade inte med laget igår men det kändes ganska avslaget i tisdags. Och med avslaget menar jag att det borde smällt mer så här nära seriepremiären. Alla borde ju slåss för fullt om en plats i startuppställningen. Själv är jag stoppad i bröfemman för tillfället. Och med all rätt. Jag är inte helt tillbaka än och jag förväntar mig inget annat. Men om nån vecka eller så räknar jag med att jag kan meddela coach att jag är med och slåss om platserna som alla andra.

Sitter och funderar på vad jag skall tröstäta ikväll efter träningen. Det ligger visst nån Geisha-choklad i kylen.

En polare från Stockholm är nere i stan idag och imorgon. Jag skall sammanstråla med honom på stan efter jobbet och ta en fika. Skall även hinna med att gå på galleri igen. Ny inhandling till jobbets konstlotteri (och den största bidragande faktorn till att jag faktiskt har nåt på väggarna som inte är planscher på lättklädda damer som fläkt ut sig på en motorhuv). Nej... så tragiskt stereotyp är jag faktiskt inte... om ni nu inte har fattat det än...

Lyssnade på Faithless låt  Don't Leave i bilen in till jobbet efter det att jag släppt av min kära f.d. flickvän. Började nästan hulka igen. Men jag vill inte ha snor på sätena oxå... så jobbigt att göra rent... :-)

Har det väldigt lugnt på jobbet idag. För en gångs skull den här senaste månaden. Tyvärr ger det mig en massa tid att tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback