Grabbkväll hos casa Zellén

Har skyndat hem på inlinesen idag för att hinna städa lite innan grabbarna dyker upp för avslutningen med stort A. Bk Botta Matts ska samlas och prata igenom säsongen, sätta riktlinjerna för nästa år och.... äh va fan. Vi skall träffas och prata skit. Spela en pokeromgång eller bara tjöta. Kan säga att Eklandagatan suger i benen när man skall ta sig uppför på hjul.

Skönt att bjuda hem folk för då blir det städat. Har inte varit hemma många minuter så det var inte flyttstädat sen tjejen flyttade ut förra helgen.

sitter och sippar på ett glas rött och längtar efter mat. Det blir inte helt oväntat hämtmat idag. Funderar samtidigt på vad jag skall bjuda på nästa helg då det är inflyttningsparty. Får fundera i veckan.

Nu är det lite party. Änna dax för det, för det har varit riktigt jobbiga veckor. Glädjen har helt klart saknats i allt jag gjort efter allt som hänt. Jag har varit duktig på att fylla min tid för att slippa ta tag i allt grubblande och tänkande. Går och är orolig för att det skall slå till som en knytnäve i solar plexus vilken dag som helst.

Ska lira golf med farsan imorgon. Ser verkligen fram emot det. Inte för att golfen är på topp utan för att det var så länge sen jag lirade med pappa. Han har dessutom handlat nya stickor och berättade inte så lite stolt vilken skillnad det var och hur långt han slog... he he... upp till bevis farsan!

Nu dyker snart legenderna upp, så jag signar av där och önskar alla en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Aseviajes

I kinda like it. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback