Fredag utan innebandy

Japp så är det. Trots att Ibf lirar seriefinal så är jag i tidsnöd och kommer inte ens se när rödrävarna tar nya poäng ikväll. Lite trist men samtidigt lite skönt att få ett break nu. Kommer tillbringa kvällen/natten med att fixa iordning hemma, laga mängder med mat och andra förberedelser för morgondagens inflyttningsfest.

Större delen av lördagen lär väl gå åt oxå men det skall bli riktigt kul att (äntligen) ha såpåss mycket plats att jag kan ha mer än 3 kompisar hemma på samma gång. Sen får vi se vad kompisarna förväntar sig av il cucino di Zellén. Antagligen inte så mycket. Speciellt som flera kompisar hört av sig och undrat om jag behövt hjälp med något... ha ha ha... Nä skämt åsido så uppskattar jag verkligen sådana frågor och jag är fullkomligt övertygad att de inte frågar för att de är oroliga att jag inte skall lyckas slänga ihop något. Det är ren och skär omtanke. Härligt med kompisar som tänker på en.

Ska bli riktigt skönt med helg hur som helst. Det finns stora utmaningar på jobbet och det har redan satt igång. Där har jag nåt att bita i minst sagt. Skall bli hur kul som helst. Kan inte säga så mycket om det bara. Det jag kan säga är att vi håller på att bli uppköpta av Fujitsu Services som ingår i Fujitsu Limited och innebär i runda slängar 160 000 nya kollegor. Man får plocka ut
tjänste-Katanan och tjänste-Wakizashin ganska snart har jag hört...

Ska snart åka hem och släppa lös fixar-Pete. Det händer inte så ofta men ibland så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback