Joddiladihooooo....

Äntligen var det klart. Med ett något krampaktigt och stelt leende firade jag avancemanget och med inte så lite skadegjädje konstaterade jag att England samtidigt(eller nysparkade förbundskaptenen McClaren kanske jag skall säga) inte får ta del av mästerskapet. Inget personligt mot honom men skönt att Svennis får lite upprättelse eller hur?!

Synd egentligen att engelsmännen inte är med. Rent fotbollsmässigt men en tabell ljuger aldrig sägs det ju. Såg att det skvallrades om Mourinho, Martin O'neill och t.o.m. Capello som efterträdare. Men så var det
Gazzettan som spekulerade...

Har precis klarat av min första arbetsdag på en vecka. Känns skönt att vara tillbaka. Och tur i oturen är ju att det redan är torsdag så denna arbetsveckan blir rätt kort. Nu är det hemgång som gäller.

A presto! ...som herr Vanberg brukar sluta sina blogginlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback