Ibf ibf ibf...

Det var hejaramsan för dagen när Pixbo junior kvalade mot ett Slätafly som inte imponerade. Deras målis jämfördes med en slips av dem som satt närmast mig på läktarna. Och jag får hålla med mina kompisar i Pixbo Senior, han var inte bra. Men det var å andra sidan inte utespelaran heller. Inte så bra som jag trodde att de skulle vara. Jag tyckte att ibf faktiskt vann helt rättvist och med fem mål upp så borde vi inte kunna missa en plats i division 1 nästa år. Bara vi håller oss koncentrerade i 60 minuter till så kan vi få fira sen.

Idag liras det kvarsfinaler för storebror och de andra kombattanterna i slaget om SM-guldet. Mina tidigare tips på Pixbo - Balrog 3 -1 och Helsingborg - Wic 3 - 1 kan uppfyllas idag. Jag trodde inte Dalen skulle ta någon seger mot Storvreta så där fick jag ju fel men rätt lag vidare. Aik - Täby 3 - 0 däremot, som reviderades till 3 - 1 efter Täbys första seger, var ju helt åt skogen. Jag tror ändå att AIK lyckas ta sig vidare, även om jag inte hoppas det. Vi får se... jag skall i alla fall titta på tv-matchen ikväll. Helsingborg - Wic. Vilken match det kan bli!

Har precis skrivit ett referat för IBF så det kan ni titta in på så fort det blir upplagt. Kolla in Pixbo IBF:s hemsida
här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback