Förändring!

Temat idag är förändring...

Efter x antal inlägg så började jag spy på den gröna bakgrunden och en ändring kom till på designen på denna sida.

Börjar nu hoppas på att jag får flytta snart! Inte ett årtionde för sent!!! 29 kvadrat i Lunden blir (nog) snart 94 i Johanneberg. Snacka om lyft!

Tjejens mobil inte bara drog igång väckningen 05.00 imorse, nåt gammalt desperat ex ringde vid 03-tiden några gånger oxå. Vet inte säkert, men jag tror att alkohol fanns med i bilden. Jag skulle aldrig ringt ett gammalt ex på fyllan! (läs: om jag inte var grymt onykter, singel och needy då förståss... Men det stannar mellan dig och mig! Ok?!) Kände mig som en småbarnsförälder som aldrig fick sova. Men några samtal på natten kan jag leva med, jag har ju världens goaste sötaste flickvän!!!

Ikväll är det massagebänken som hägrar. Hoppas att det inte blir för mycket kotknackande och att jag faktiskt kan njuta! Återkommer troligtvis i ärendet imorgon!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Haakoningebjorg

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback