Österman Österman... Johan Österman

Helgen som var ägnades åt svensexa för den gamla innebandyprofilen, bollvirtuosen och Rockern!!!, Johan Österman. Jag går inte in på några detaljer för det har ni inte med att göra men jag kan åtminstone säga att turen med ribbåtar från Marstrand till Stenungsund var helt fantastiskt. En timmes njutning.

Underbart att ha ett helt dygn tillsammans med ett stort gäng grabbar som alla bjuder på sig själva. Alla hängde med och jag tror Johan hade en riktigt rolig och minnesvärd dag. Vi var faktiskt rätt snälla mot honom måste tilläggas.

Skall bli spännande att se om hårförlängningarna sitter kvar på onsdag då det är seriefinal för BK Botta Matts.

Nu är det nio dagar till jag flyttar. Får nog börja tänka ut koordinationen av allt som skall göras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback