Cooper kan va mer än bara en (liten) bil

EverydayLife
I går är en av få gånger som jag riktigt njutit av att springa det så annars hatade Cooper testet. Det hela går ut på att springa 3 km på tid. Inga konstigheter, bara ett betyg på hur bra/dålig kondition du har. Jag kände inte av låret en enda gång men lungorna gjorde sig rejält påminda. 12 minuter 16 sekunder tog det att ta sig runt vilket är över minuten efter genomsnittet i IBK-truppen. Men så kan jag ju skylla på tre stillasittande månader i bagaget...

J-vligt kul och skönt att vara igång med träningen ändå. Utöver löpningen hann vi med beach volley och lite styrketräning. Hade inga större problem att sjunka ner i sängen igårkväll med andra ord.

Nu är det bara två veckor till flytten och det känns nästan overkligt. Några tappra kompisar ställer upp för femtielfte gången att flytta på mina pinaler som gjort ganska många resor vid det här laget. Vad hade man gjort utan vänner?

Kommentarer
Postat av: Koppen

Grym tid.

2007-06-11 @ 14:11:29
Postat av: Michaelfreya

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback