No pain no game!

Efter att ha chockstartat efter 10 sovmorgnar så står jag för tillfället på jobbet med ryggskott. Tydligen var två innebandypass med löpning på asfalt en för tung börda för min redan rejält skuldtyngda rygg. Det drog till i ryggen i sista bytet på träningen igår när jag försökte förlänga armen den där extra centimetern i jakten på bollen... Så inatt försökte jag hitta en sovställning som inte kändes som ett knivhugg i ryggen... det gick tamejfan inte. Jag testade i stort sett allt utom att lägga mig på en luftmadrass i badkaret... orkade inte gräva fram den i förrådet. Har som tur var ett höj- och sänkbart skrivbord så jag har kunnat stå och jobba till och från idag.

Har haft lite för lite tid att blogga senaste dagarna. svårt att orka med när man gjort allt annat som man måste fixa... men det ändrar sig väl framöver...

Vi har träningsmatch idag. Mot Lindås. topplag i trean. på söndag möter vi Partille i Lexby och då hoppas jag ryggen släppt taget...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback