3 poäng

Sitter fortfarande vaken, klockan är 02.52 och jag har just skrivit matchref från kvällens match mot 0302. Vi vann med 5 -4. Jämnt igen men vi borde kunnat döda matchen. Men vi sjunker ner i dalar spelmässigt ibland och skillnade på när vi är som bäst och som sämst är gigantisk. Kunde vi bara bli lite jämnare så skall vi inte ha några problem att hålla undan i toppen och ta hem den här serien. Men sju matcher kvar. Det kommer bli en fight in på målsnöret.

Jag fick besked idag att jag var bänkad. Halvkul med tre linor från start och ändå sitta och tugga knopp. Roligare kan man ju ha det en fredagkväll. Men jag fick komma in i andra. Vi gjorde ett bra byte men sen dröjde det en kvart innan vi kom in igen. En utvisning i fel läge och så fick man sitta och bli kall. Sen kom jag aldrig riktigt in i matchen. Antar att en träning med Zacke och Gabe inte var tillräcklig?!? Även om träningen var ok så ville spelet inte riktigt stämma på matchen. Det gjorde det väl inte för någon femma periodvis men vi fick ändå sätta oss igen efter den andra perioden och 0 - 0 på kontot. Hade en rätt trevlig stund med Mackan på bänken ändå. Den örebroklingande oneliner-maskinen kunde inte sluta leverera världskommentarer. Jag garvade en hel del och glömde nästan av hur tråkigt det är att bli petad utan att fått spela till sig lite värme... borde tagit med mig duntäcket!

Matchreffet är av naturliga skäl inte upplagt än men titta på Pixbo.se/ibf så kommer det upp under morgondagen, eller ja... idag nån gång...

Nu har vi tagit tillbaks vår fyrapoängsledning eftersom Bräckan strulade till det och tappade ledningen och matchen till Veddige i slutminuten. Tack för det Veddige!

Den här arbetsveckan är äntligen slut. En leverans gick iväg idag och jag hann nästan med alla träningar. Missade tisdagens träning men har en ny semesterdag att ta ut. Vill helst inte få några fler semesterdagar på det här sättet. Jobba över 7 timmar samtidigt som man har träning må, ti, ons och match fredag är en svår kombination men sitter man från 06.40 till 20-tiden en torsdag så funkar det med... Kan väl säga att jag skall ha sovmorgon imorgon. Kanske en sovdag. Det enda som står på agendan imorgon är samling i Mölnlycke vid 16.30 tror jag det var. Då är det gamla gardet som samlas. En och annan gammal Pixboit. Det blir tydligen lite fysiska aktiviteter och sedan pokerkväll. Kan bli trevligt.

Längtar efter min flickvän.

Kommentarer
Postat av: Saidragne

Hello, any body here???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback