Uppe med tuppen...

...och i säng med barnprogrammen. Slog nog nytt rekord i att vara på jobbet igår. Släppte av tjejen på centralen 05.55. FEM I JÄVLA SEX. Ok vissa kanske går upp sådär tidigt jämnt men inte jag. Lite härligt sömndrucken och med ögonlocken på halvt neddraget så trillade jag in på kontoret förvissad om att jag skulle vara först. Men städerskan var minsann där och jobbade på som vanligt. Hann med att jobba ett par timmar innan jag skulle ut till en kund och där var jag hela dagen. Landade på kontoret igen efter fem och tankade ner dagens jobb innan jag åkte hem och drog igång tvätteriet. Under tiden körde jag ett rehabpass med lite benböj och hela 2,5 km lufsande. Det är allt som låret klarar av för tillfället. Efter det satt jag helt apatisk i soffan tills tjejen kom hem. Jag tog en dusch, borstade tänderna och hamnade i sängen.

Klockan kan inte vart mer än kvart över Bolibomba.... eller stup i ett... eller nåt annat lämpligt klockslag. Jag var rätt trött åtminstone. Drös ner i sängen och som vanligt orkade jag inte dra igång datorn och blogga nåt...

Idag är det fight mot Ale. Ska ut och stötta grabbarna. Har inte lyckats ta mig ner en enda träning den här veckan, har varit rätt skönt att få lite distans faktiskt. Min säsong är ju ändå troligtvis över tyvärr. Med tanke på hur det kändes i låret på gårdagens lufsrunda så känns det rätt kört faktiskt. Även om vi skulle gå till ett kval.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback