Tillbaks på skadelistan

Efter gårdagens fight mot Bräckan så kände jag nästan bara glädje. Det var en riktigt skön seger mot ett vilt kämpande Bräckan. Riktigt rolig match. Två bra lag. Chanser och spänning. Själv fick jag inte in någon av mina chanser. Jag hade ändå ett par - tre skott på mål och några utanför men turen ville inte vara med mig. Det var några matcher sen jag fick sätta dit den och vill det sig illa nu så får jag inga fler chanser den här säsongen. Med 6 minuter kvar av matchen brast baksidan på vänsterlåret och jag fick gå av planen. J-vligt trist. Har jag tur kanske jag kan vara med någon av de sista matcherna. Hade en liknande skada innan säsongen började och det tog nog nån månad minst vill jag minnas.

10 matcher har jag varit med på plan. Varav tre matcher så har det blivit nån period bara.
6 + 3 i mål + assist. Hade ju lite högre förhoppnngar än så... Får väl se till att bygga upp mig lite bättre till nästa säsong kanske? Mitt ref hittar ni HÄR.

116777-20


Fick inte så lite stolt äntligen mitt inramade hedersmedlemskap av Ola efter matchen. Den har legat hemma hos herr Niklasson några år nu... Kul att se de gamla rävarna från min tid i Bräckan. Får väl hävda att jag inte gjorde mål p.g.a. respekt för mitt gamla lag... men det går väl ingen på?!? Olas matchref kan ni se här förresten.

Idag skall jag stötta mitt lag mot RBK. En lika viktig seger att ta för oss om vi skall ta hem det här. Fem matcher kvar av serien nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback