Runt gård och stuva

Har haft två tolvtimmarsdagar på raken. Åka strax innan åtta, hemma strax efter åtta. Jobb jobb jobb. Hjärnan är som en svamp. En varning är utfärdad. Det här inlägget kan bli något förvirrat...

Fick lussebulle på jobbet idag.

I Bonde söker fru så är det nån lirare med glasögon som jag bara inte förstår. Han säger något på typ 15 sekunder och jag kan verkligen inte förstå ett enda ord som kommer ur den där löjligt nervösa mannen. Jag mår fysiskt dåligt bara av att titta på honom. Jag skäms för honom på nåt sätt...

PIzza är gott

Imorgon ska jag dra redan vid 3-tiden. Kommer kännas som en halvdag.

Skall åka bort bort bort från kontoret. Runt 30 mil faktiskt och leta efter nån bonde kanske?

Skall ge erotiska muséet en chans med.... men det ligger i utlandet. 30 mil tänker ni... ja, det stämmer det är antingen Norge eller Danmark.

Vi har fått nya tapeter i hallen oxå. Köket fixades förra veckan.

Grannen har kompisar hemma. De lirar tv-spel... som vanligt. Gör den mannen något annat? Igår sa vi till för fjärde gången att de får sänka volymen. Det bär emot lite att säga till. Det är ju nåt slags bevis på att man blivit gammal eller? Men samtidigt får man ju panik när man hör samma jävla jingel på städet-förstörande nivå. Eller var det hammaren... jag minns inte.

Vad hände med hösten? Det är snart jul.

Fick en till elräkning idag. Jag tyckte den förra var hög och så får jag en till nästan lika stor på samma månad. För kommande period. du-skall-fan-inte-tro-att-januari-kommer-bli-fet-med-hjärtliga-hälsningar-Plus-energi... typ.

Jag älskar min tjej.

Ska gå och släcka några lampor nu. Nån som vet var man hittar riktigt långlivade stearinljus nånstans?

Har numera receptet på tryffeln jag bakade häromdan.

Tror jag skall få tillbaka nåt på skatten. Kommer inte ihåg. Jag hoppas. Men jag tror inte på tomten.

Såg att 2000 danska kostar närmare 2500 svenska på Forex.

Efter Inter - United så var jag inne på expressen för att se hur det gick i matchen. Jag läste 4 artiklar kring matchen. Ingen skrev vad det faktiskt blev i matchen. Jag var tvungen att gå in på texttv för att kolla resultatet. Men ge mig för fan resultatet.

Älskar att läsa min gamla kombos blogg. Det rycker lite i rättstavningsnerven men det är ju inte det det handlar om. Keep up the good work!

Längtar till Milano

God natt! Imorgon är en annan dag...

Kommentarer
Postat av: Koppen

Tack.

Rättstavning? Vad är det?

2007-12-14 @ 09:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback