Tränare... jag?!?

Fick en förfrågan om att bli tränare igår. Jag trodde först att det var ett skämt. Sen undrade jag hur många som blivit tillfrågade innan mig. Det var i division två, säger inte vilket lag.

Har faktiskt fått frågan förut att bli ass tränare för ett elitlag. nä, säger inte vilket...

Jag har ju ändå rätt tunga tränarmeriter... trändade ett knattelag några år för ungefär 10 - 12 år sen. Antar att det gett ringar på vattnet... :-)

Igår var annars en riktigt skön träning för mig. Jag körde min "rehab-uppvärmning" på en halvtimme med MYCKET stretching, och kunde sen köra både intervalllöpning och vara med på uppvärmningen på plan. Det var några månader sen som man sprang omkring på planen. Kändes j-vligt skönt. Sista halvtimmen med tvåmål skippade jag för låret kändes rätt trött. Men nu börjar det gå åt rätt håll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback