Se & Hör har gjort det igen!

EverydayLife

Idag såg jag en artikel om Madonna på löpet på någon av Se eller Hör. Jag kan inte undvika att se rubrikerna innan jag hinner klicka på Sportlänken. Nu har man hittat en nyhet i att Madonna åkt hem från nåt exotiskt land, Malawi tror jag det var, och hör och häpna: ...hon åkte hem UTAN att ta med sig ett nytt adoptivbarn. Tydligen viktigt för dig och mig att veta! Tänker inte ens länka skiten!

Var iväg i helgen på landet, dvs nära ett sömnigt litet samhälle som knappt kan kallas samhälle; Gerlesborg. Bovallstrand ligger nån mil bort och Smögen tre mil bort. då kanske ni vet ungefär var det ligger. Om ni gissar på Bohuslän så har ni gissat rätt. Varmvattenberedaren hade gett sig så det blev till att koka vatten varje gång det behövdes varmvatten. Disken, duschen och tvätta ansiktet blev något krångligare men desto större känsla att man var ifrån stan. Något som bara var positivt. Så skönt att komma ifrån ibland och bara ladda batterierna. Fick visat runt tjejen lite oxå och en fika på Skäret hanns med. Obligatoriskt när man är i Smögen.

Bk Botta Matts har sin andra match på onsdag. Ryktet säger att Anton är petad som målvakt och utplacerad där han gör mindre skada. Efter idoga försök att ragga ny keeper så gör coach nu ett försök att ta en löptur i Skatås imorgon för att se om han håller för målvaktsspel. Bara oavgjort senast är inte tillräckligt bra. Ånäsfältet, 19.00 på onsdag är det dax för fight. Närmast sörjande är välkomna ner för att heja på! (Misstänker att det som vanligt blir lika många åskådare som United kommer göra mål på Milan imorgon, dvs 0) Matchrapporten kommer i bloggen!

De båda djävulslagen mot varandra. Vilken fight det kommer bli! Senast var det Milan som vann, men det behöver jag väl knappast säga va?!?

Ligger för tillfället i mina nyinköpta sängar och skriver. Kan säga att skillnade på dessa och min gamla ungdomssäng är lika stor som på Serie A och Allsvenskan. Yup! Så stor är den... näst intill obeskrivbar.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Chrisamna

Great site, keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback