Katastrof

Innebandy

Kan fortfarande inte fatta att vi missade kvalet och får spela division två nästa år igen. Helt sjukt! Jag har inte pratat med någon i laget än och jag är glad att jag slapp åka med i bussen hem. Kan inte varit nån bra stämning där...

Helt j-vla otroligt.

Storebror sköter sig åtminstone. Även om publiken är bedrövlig. Lika dålig som mediabevakningen. Tittade på svt-sporten och resultatet klämdes in i inandningen till presentationen av ett inslag om simning tror jag det var... Kasst!

Innebandylusten är ändå som bortblåst nu när vi sumpade kvalet. Jag har ju visserligen varit borta närmare två månader redan för en bristning men det känns ändå riktigt bittert. Vi får väl se hur gubbarna reagerar framöver. Ska prata med coach på tisdag. Han verkar inte tänka på att Milan lirar då... få se hur jag löser den...

Kommentarer
Postat av: Streling

Jag trodde att ni hade avancemanget till ettan klart som i en liten ask i och med hur den första matchen slutade. Vad var det som hände egentligen? Började ni tänka för mcyket? Insmög det sig en viss säkerthet efter den "enkla" första matchen? Spelade Slätafly "under isen" i första matchen och var tillbaka på div.1 nivå i andra matchen?
Hur som helst så finns den en positiv och en negativ sak med att ni inte gick upp:
Positiv: Nu kan vi räkna med två heta drabbningar lagen emellan.
Negativ: Nu försvårades våra chanser markant för att ta steget upp till ettan.
Jag vill ändå passa på att gratulera er till en fin andra plats i serien. Lycka till nästa säsong!
/Streling i Bräckan

2007-04-04 @ 10:56:50
Postat av: Koppen

Se det possetivt. Kroppen hade aldrig hållt i ettan.

2007-04-04 @ 20:48:18
Postat av: Zellén

ha ha... sant Koppen! Får se fram emot "derbyna" mot Bräckan i år igen istället.

2007-04-05 @ 08:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback