Älskling, vart är tandkrämen?

EverydayLife

Vaknade runt 6 imorse med en massa tankar i huvudet. Skall åka till Sälen ikväll och gårdagens fixande gjorde mig helt slut i huvudet. Ställde mig dessutom och tvättade bilen igår runt 22-tiden eftersom det kommer en köpare från huvudstaden idag på förmiddagen. Bytte ett parkeringsljus och fyllde spolarvätska i morse. Packade färdigt för Sälentrippen imorse. Och hann dessutom med att köra ner i garaget till jobbet två gånger innan klockan hunnit bli 8. Jag glömde nämligen att packa ur alla grejor ur bilen som vi lastade i imorse. Vi åker nämligen från tjejens lägenhet senare idag medans vi sov i min i natt. Ett j-vla flängande om du frågar mig! Men det problemet är ju löst om nån månad lite drygt.

Nu tror jag att allt är på plats inför resan. Förhoppningsvis så löser sig bilförsäljningen oxå och jag är billös runt lunch. Snyft! Har inte fattat att den är på väg bort!


Innebandy
I förrgår pratade jag med tränarna om säsongen som gått. Kunde väl konstatera att vi har haft en riktigt bra säsong... om man räknar bort tre - fyra matcher. Slätafly borta, Pantern borta, GS borta. Var faktiskt inte med någon av matcherna. Inte för att det hade gått bättre med mig på banan, antagligen tvärtom men för mig har säsongen varit så mycket bättre eftersom jag inte var med dessa matcherna och de finns inte i mitt minne. Jag har ju bara sett resultatet på innebandy.se. Tyvärr så räcker det ändå till för att få en rejält bitter eftersmak och känna att hela året vart bortkastat. Men jag måste passa på att gratulera Slätafly till vändningen ändå och önska dem lycka till i ettan.

Nu hoppas vi på en skadefri (as if!) och bättre säsong 2007/2008. Jag skall försöka träna upp mina svaga länkar, dvs baksidan lår, vaderna, hålfötterna, framsidan låren, vristerna... kommer inte på några mer delar jag skadat.... Nästa år SKA jag lira mer än 10 matcher. Det håller ju inte att träna 12 månader och bara få 10 matcher på banan. Det orkar ingen!

Kommer vara ifrån datorn fram till söndag. Det innebär att jag som bäst kan lägga in nåt inlägg från mobilen från backen. Vi får väl se om jag orkar...


Kommentarer
Postat av: Koppen

Sno inga plånböcker i Sälen.

2007-04-07 @ 08:38:03
Postat av: Ulrika Henriksson

Skriv mer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback