Segerns sötma

...byttes ut mot en fadd och sur eftersmak efter tre gånger tjugo minuters bröt på bortaplan. Frustrerande att se två spelsugna lag glida runt på ett golv som lämpar sig mer för curling eller SM i överlevnad för dammallergiker. Till på köpet var vi sämre än hemmalaget som vann efter att ha vänt ett 1 - 4 underläge. Ännu surare när man inte är hel och får titta på eländet.

Tror nog att en hel del lag njuter av att vi torskade idag. Efter att ha sågat Sjöstad längs med fotknölarna själv så kan jag förstå det. Även om de var värda att sågas i den matchen. Ja ja, det är bara att ta nya tag mot Pantern nästa helg. Hoppas gubbarna har lärt sig läxan tills dess och kan nöja sig med att spela tråkbandy bakåt och nyttja felstuds framåt. Parkett kan vara himmelskt bra men jag tror bara Valhalla kan matcha studsigheten som Rydbergshallen bjuder på. Jag såg tamejfan inte två direktpass i rad från något av lagen. Glöm finlir och på med blåstället... något som 0302 har gjort
bokstavligen.

Stog över en sväng på Depp även ikväll... och faktiskt drack jag en cola idag. Tror att det blir en ny sväng till Piwa för sortering av möglande cola-burkar på måndag. Ett lämpligt straff efter en mindre bra match.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback