Måndag hela veckan...

Idag har varit en helt vanlig måndag. Jag käkade en halvkass lunch, satt i köer från Volvo in till stan på eftermiddagen, hade ingen mat klar innan jag skulle till träningen och kunde till på köpet inte vara med för jag hade ont i foten. Kul! Härligt! verkligen....! Satt mest och drömde om vad jag vill ha. Kanske en MIG för lite drygt 16000 pund. Men då ingår ändå mugghållaren.

Har ni problem att hitta på en utflykt över en dag så ta en titt på den här siten: Hofsnäs herrgård.

Jag har funderat på en grej... eftersom jag är uppväxt i ett lag så är ju snacket inte helt rumsrent och det är oerhört svårt att släppa den där jargongen ibland. Det är mer än en gång som jag bitit mig själv i tungan och varit riktigt nära att säga nåt tyket på nåt jobbmöte. Hade varit kul att testa nån gång. Lite lottovinst-Åke-känsla när man bara driver med chefen. Jag lovar att jag skall dela med mig om det nån gång händer...

Vi möter ju Skoghall till helgen. Jag är beredd att sätta pengar på att sångaren i Scissor Sisters lirar i Skoghall. Han är så grymt lik att han kan jobba som stand in i bandet. Håll ett öga efter honom om ni ser matchen. Tyvärr hade inte Skoghall några kort på sina spelare än... så ni får nöja er med en bild på bandet.
ScissorSisters

ps. Det är han i mitten som är sångaren. Stort att döpa ett band efter en lesbisk ställning...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback