lookalike

Såg Green Street Hooligans häromdagen. en film om West Ham Uniteds värsta fans och som glorifierar huliganismen å det grövsta, åtminstone om man själv är huligan. För oss andra vanliga dödliga så är det en rätt skakande film. Elijah Wood har huvudrollen som en vilsen jänkare i London. Kan rekommenderas ändå om ni inte är för blödiga...

Men när jag såg filmen så kunde jag inte undvika att hitta dagens lookalike! Pete dunham är ledaren för firman men det är hans högra hand, Bover, som är så slående lik Murdoch i Gorillaz så det är löjligt. Se själva:

116777-10          116777-9 

Vi brukade ha ett fotogalleri på jobbet för några år sen och det var rätt kul att leta lookalikes. Den bästa jag hittade var på John goodman. Jag skojar inte nu, men jag berättade för en kompis att jag hittat en lookalike på Goodman och skickade honom de två bilderna och när han öppnade den första bilden så hade han tänkt... japp, där är Goodman men när han öppnade den andra bilden så var det oxå Goodman. Det måste ha varit ett betyg på att man lyckats eller?!? ..kan tyvärr inte visa den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback