Hjärnsnor

Det är så skönt när man rör huvudet och hjärnan med tillbehör inte riktigt är synkad utan rör sig den där hundradelen senare... Ni vet hur det känns! Jag vet inte om nysningarna beror på förkylningen eller mina attackerande dammråttor. Lusten att städa är som vanligt lika stor som lusten att ta ett kvällsdopp vid den här tiden på året. Efter att ha sovit och tittat på diverse b-filmer de senaste dagarna håller jag på att tråka ihäl i min paradvåning. Snart kommer jag till och med att ta tag i städningen. SÅÅÅ illa är det.!!!

Såg på nätet att Pixbo har fått inte mindre än 5 landslagskillar till nästa uppdrag i den blågula tröjan. Tre nya grabbar får debutera, Dellan, Dallas och Bobby. Fan va kul! Skall bli kul att se vad denna trio kan göra... Utöver det så är Joppe och Quist med. Inte illa.

Tror jag somnar snart igen... orken är på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback