Hata Deep

Ingen träning idag för foten men istället får man ta del av Sniper och Hillborg mot Jihde i Lundbystrand. Skall bli kul att se svenska mästarna, fick aldrig nöjet att se dem live förra året. Håller en tumme på Stranden. Vi måste ju ha minst två elitlag från Götelaborg!

Satt och msn:ade med en kompis igår om kvinnligt och manligt och varför det är så svårt att förstå varandra. (fast i ärlighetens namn så är vi inte så svåra att förstå vi killar). Men tjejer är tamejfan helt omöjliga att förstå ibland. Lite som att göra business med asiater som säger att allt är bra hela tiden men de menar det inte... Att man skall lära sig att läsa mellan raderna vad tjejer säger vet man ju, men hur fan skall man veta NÄR man skall göra det och när man INTE skall göra det. Kanske inte konstigt att jag fortfarande lever själv?!? Nån som vet kan ju höra av sig till mig!

Stötte på min granne i hissen igår. Vi har sagt typ hej till varandra som mest på 4 år... Så helt plötsligt så kliver hon in i hissen och säger Hur mår du? Jag blev helt chockad och svarade.... -"öhhhhh, bra". Sen sa jag inget mer och det var pinsam tystnad ända från Nedre källaren upp till våning tre, där vi klev av båda två och gick till varsin dörr och fumlade med de två låsen på dörren. Jag stängde dörren om mig och bara tänkte: Hur kan jag va så pinsam?! Blev helt tagen på sängen. Men att jag inte ens kunde fråga tillbaks. Sååå dåligt. Hon lär inte försöka prata med mig igen!

Tillbaks till manligt och kvinnligt. Fick en bild för länge sen som förklarar det hela ganska bra.

Förklaringen

Den är ganska beskrivande. Eller hur?! Men så är det inte på Deep! Där har alla en knapp. På eller av. Allt som oftast är det på. Turister som råkat gå vilse och hamnat på detta djävulshål kan inte tro sina ögon när 30 och 40-taggare vinglar runt med tungan hängande ut genom munnen (eller i nån annans mun). Tror att Deep är det enda stället som någon har tagit mig på paketet... och då var det en kille som nöp till. Vet fortfarande inte om han var så full så han misstog mig för en tjej... men då får man va riktigt löjligt full iofs. Hade en desperat 50-taggare!!! efter mig nån gång på dansgolvet oxå. Jag måde psykiskt dåligt i flera veckor efter det... satt och stirrade rakt in i väggen på jobbet och kollegorna undrade om jag mådde bra. Har inte blivit mig själv sen dess faktiskt. Kände mig smutsig! Har börjat bojkotta detta tillhåll. Kan rekomendera
Tranquilo istället! Har bara vart där en gång faktiskt men vilka fantastiska drinkar, latinofolk (svag för tjejerna) och latinomusik. Kan det bli bättre?

Så en topplista på barer/uteställen att undvika kan väl se ut nåt sånt här:

1:a Inte Depp
2:a Inte schlagergolvet på Nivå (har haft panik senaste 17 gångerna)
3:a Inte sunkhaket Valand heller

Fan, jag måste börja bli för gammal för det här... nu fick jag ångest oxå! och det är minst tre veckor till löning. AAAAARRRRGGGHHHHH!!!! Tur det är mycket innebandy så man slipper gå ut så mycket! Man märker att man börjar bli gammal när över hälften av alla tjejer man datar har varit gifta eller har ungar. Tur att man kan låtsas att man är 20 och prata brudar med lagkompisarna som har en medelålder på typ moppe + 3. Nej, jag är inte bitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback