Äntligen Stranden!

Kunde bara inte somna igår och låg och kollade tv till femtiden. Blev väckt av ett sms med en fråga om jag ville haka på och sponsra Dahls och det är klart jag ville det. Ekonomin tillät bara en vuxenvälling med tillhörande rågbulle. Fiket d.v.s, Dahls bakeshop, som i vanliga fall tar ut ett mindre u-lands BNP för en frukost skyltar med att de har stans godaste mackor. Nja... vet inte om jag håller med.

Idag var det innebandyfrossa. Började med att kolla ibk:s damer som slog tillbaks IKSU. Härligt jobbat av tjejerna men jag skickar en tanke till stackars Didriksson som vred knät. Ingen rolig syn. Hoppas hon kommer tillbaks snart, även om det nog tyvärr kan dröja ett tag. Matchref hittar ni här.

Sen var det dax att titta in Hillborg och Sniper och de andra enögda piraterna. En oviss match mot ett annat förmodat bottenlag, Balrog. Den här gången hade piraterna tagit hjälp utifrån för att fördriva demonerna. Gott att se de vitsvarta kämpa sig till tre oerhört viktiga poäng. Det var kamp och fart men känslan när jag åkte därifrån var att båda kommer att få kämpa för sin överlevnad i årets upplaga av Elitserien. Jag håller en extra tumme på Götets andra lag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback