Pratar du sms?

Först en kort rapport från b-lagsmatchen. För tredje gången det här året så åkte jag upp till Allé-hallen i Floda. En hall som inte har ordinarie mått utan är lite mindre än vanligt. Brukar bli rätt tätt med andra ord. Vi vann med 6 - 3 till slut efter att Jonas i målet spelat i landslagsklass. stolparna och ribban var dessutom med honom den här matchen när våra tre femmor startade sömnigt och slarvigt bakåt. 0 - 1 stänktes in på rullande boll. Ett frislag som dommaren tyckte låg tillräckligt still, när jag i egenskap av kapten påpekade att bollen rörde sig. Ok om det är ett frislag på egen planhalva när försvarande lag har alla hemma, men när en forward stänker upp den i nättaket så känns det inte helt rätt att släppa det. Ja ja... reservserien en vardagkväll. Dommarna höll en jämn och bra nivå hela matchen och var bra så jag släpper det. Det sköna är att foten höll hela matchen och kändes bara lite efteråt. Nu gick vi iofs på tre femmor första två perioderna men ändå. Skönt. En assist till Överås 4 - 3 och sen styrde jag in 5 - 3 framför mål. Skönt med en seger och Reservlaget är obesegrade än så länge.

Är det någon som pratar SMS? Jag pratar Svenska, Engelska och lite Italienska men SMS:a när man skall "prata" med en tjej är tamejfan helt omöjligt. Är det någon som har en SMS-bibel så skulle jag göra vad som helst för den. När skall man skicka sms? Skall man skicka sms? Hur skall man skriva? Hur tolkar man svaren? Jag hade nog gått och blivit religiös om jag hade fått händerna på sms-facit. Hade en sån  bok funnits så hade bibeln spelat ut sin roll. No offense
Jesus! Ibland är det ju fantastiskt bra med textmeddelanden men ibland blir man bara förvillad. Är det någon som vet så hör av er!

Nu skall jag sätta mig och markera foten där jag har ont. Fram med spritpennan bara och kreera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback