Mixed emotions

Vilken konstig dag idag... Fick göra mitt första innebandypass på 5 veckor med tejpad fot. Kändes ganska ok, det var inget tvåmål idag mer än sista 20 minuterna. Det var först då det gjorde lite ont i foten. Men lite övningar och skott och jag kände mig som barn på nytt. Ändå lite jobbigt att så fort det blev tvåmål så knakade det lite... få se hur det känns på onsdag.

Hann vägen om päronen i Pixbo och lämnade av lite syjobb till världens bästa mamma och plockade samtidigt upp lite tavlor som morsan gjort. Sen har det hänt så mycket konstiga saker som jag inte kan nämna här men en konstig dag har det vart.

Imorgon är vi lediga från träningen, några lirar b-lag och det blir för få gubbar. Blir ett besök till Piratnästet på djävulsön istället och kolla Bom-bom Mönell och resten av Fabbes gäng mot Warberg. Dax för en skräll nu! Får tacka Mönell för biljetterna från läktaren imorgon! Skall nog gå och se Borat på torsdag. Fick frågan om jag ville gå på onsdagen men då vill jag testa foten igen. Sen är jag uppbokad fredag och lördag. Skönt när veckan är planerad så man slipper tänka! ...och snart är det jul! Kortaste inlägget hittills? För mycket i huvudet just nu...

Kommentarer
Postat av: Danielnieves

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback