Mercoledi

En helt vanlig j-vla onsdag i Götelaborg har tagit slut. Jag sov som en baby i natt och var i säng redan vid 22-tiden igår. Vaknade till och med en stund innan klockan ringde och låg och njöt av att bara vakna i lugnt tempo. Köpte två müslibullar på Dahls och trillade in på kontoret strax efter åtta. Missade att jag skulle luncha med två kompisar och har haft dåligt samvete hela dagen. Mörkt är det och regnet sveper som vanligt in över stan. Det måste vara den enda stan i världen där regnet faller åt sidan ständigt! Paraply är bara att glömma... Åkte till träningen och kunde faktiskt vara med på hela idag. Vi lirade 3 X 20 minuter match. Jag slet av mig tejpningen och tänkte även den här gången att jag kanske borde rakat benet innan. Foten gjorde lite ont men vaden gjorde faktiskt ännu ondare. Härligt! Då vet man att man lever. Som sagt en helt vanlig j-vla onsdag. Nästan.... pratade i telefon med min date som jag skall träffa på fredag. Jösses vad tiden går fort ibland. Vi får ju hoppas att hon inte stämmer in på den här formeln...

116777-11
Jag läser igenom vad jag skrivit idag och tänker... Jaha... fy fan va trist att läsa det där! Kanske roligare att titta in på någon annans
blogg istället...

Jo just det. Såg piraterna i går. Så grymt skönt att se när Warberg fick stryk. Jag satt dessutom mitt bland Warbergs ditresta klack. Jäkligt kul att Warberg har sån bra publik. Det har alltid varit hatkärlek till dem från mitt håll. Årets höjdare för alla Pixboälskare är när det är västkustderby. Så det var kanske inte så konstigt att jag höll lite extra på Mönell och Hillborg och resten av piraterna. Riktigt bra match och en bedrövlig Hillborg som inte hade ett rätt i större delen av matchen avgjorde dessutom.

Kommentarer
Postat av: B

skriv mer om dina dejter & mindre om sport, så blir det nog lite roligare ;)

2006-11-10 @ 11:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback