insomnia

Sov stenhårt i natt... mellan 2-tiden och 5-tiden. Resten av tiden låg jag och vred mig åt alla håll som jag trodde kunde främja lite sömn. Tröstlöst när man inte kan sova... antagligen lyckoruset efter att ha kunnat träna igen eller nåt helt annat.

Testade foten idag igen och har precis avverkat ett pass på jobbets hala golv i träningshallen.
Det gamla vanliga med benböj, utfallssteg, tåhävningar, springa i åttor och idioten. Kändes riktigt bra i foten (läs: lite öm bara) och träningsvärken är nu nästan borta. Skall bara investera i ett par tights och sen börjar satsningen mot nya mål. Satsar nog på bommen... Bara två år kvar nu! Kan bli kul att tävla mot tolvåriga kinesiskor vars trupp väger lika mycket tillsammans, som mitt ena ben...

Längtar redan till morgondagens träning. Då skall jag testa mina nya skor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback