Det ordnar saj!

Har lyssnat på Timbuktu nästan hela dagen. Hur skön som helst. "I lobbyn om 5" är en liten favorit. Lika miserabel som jag kände mig igår har efter dagens begivenheter vänts till nåt positivt. La mig i badet igårkväll och lyssnade på deppmusik, läste lite bok och samlade kraft. Idag hade jag en produktiv dag på jobbet uppblandat med en del möten som gick som de skulle. Ute hos en ny kund och såg till så att det finns att göra fram till jul. Trevligt! Hann med läkarn idag oxå som vred och klämde på foten och som kom fram till att jag skulle påfresta foten så mycket det går och sen rita med spritpenna där det gör ont!
 
Funderar på att tatuera in det mönstret sen men det kanske ser konstigt ut med en svart fot? Kan ju tänka mig smeknamnen efter det.... Nej, så illa är det nog inte. Troligtvis var det en spricka i mellanbenet på stortån och kanske nåt mer mellanfotsben som fått sig en kyss. Ny tid hos läkarn på onsdag. Då avgör han om jag behöver åka iväg till stålmanskollen (läs: x-ray). Efter att ha ställt om siktet på spel till nån gång
efter jul så kunde jag nu ta det där beskedet som nåt positivt. Jag har kommit närmare en lösning på problemet helt enkelt. (Hoppas jag). Första kommentaren när han såg mina fötter var att han hade föredragit om jag var plattfot. Nu har jag rätt extrema fötter och redan specialsulor sen några år tillbaks.

Har tänkt mer på lägenheten som jag tittade på igår. Har nu kommit fram till mitt tak på den. Så får vi se hur långt det räcker i budgivningen. Skall bli spännande! Häftigt om den skulle bli min! Läge att kränga bilen, som jag sagt att jag skall göra sen den dagen jag köpte den ungefär, d.v.s. nära två år sen.

Hann med att titta till min griniga gudson på vägen tillbaks till kontoret. Han blir inte glad när han blir väckt kan man väl säga. Vad han heter? Tillbaks till kontoret en sväng och sen vidare till några andra jag känner rätt väl. Hjälpte till att byta vinterdäck och fick mat som tack för hjälpen! Pixbo låg kvar där det brukar... 

Imorgon är det ny fight för mitt lag. Den här gången borta mot Ale. Skall upp och stå med i båset och peppa gubbarna så gott jag kan. Helt otroligt vad man kan sakna att jaga efter en boll... Men jag skrev på nytt treårsavtal med klubben i måndags. Det var nog tur att Pihlen fixade kråkan innan träningen, för sen var jag ju som bekant inte på nåt jättebra humör. Känns skönt att köra på faktiskt. Låter dem mig spela kvar åtminstone två år så kan jag lägga klubban på hyllan sen efter 25 säsonger. Varav 16 i Pixbo, 3 i Bräckan, 3 i Mölnlycke och 1 i FC Milano. Håller jag det här skadesnittet så snackar vi åtminstone 4 - 5 matcher till i min karriär. Det gäller att njuta medans man kan!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback