ZZZZovmorgon

Ibland är man inte sugen på att hitta på någonting. Jag vaknade vid 11-tiden och kände varken för att gå upp eller käka. Jag drog på lite musik, satte på tv:n och vände mig om i sängen och låg och funderade/tänkte eller vad man nu säger. Skönt att bara samla kraft och hinna reflektera över vad som hänt liksom. Halvtre klev jag ur sängen och satte i mig lite frukost. Flyttade över till soffan och surfade lite på nätet och tv:n gick i bakgrunden. När jag bläddrat igenom alla kanaler en sådär 25 gånger så visade det sig att fyran sände Cagliari - Milan. Nya poäng förlorade för de "röda djävlarna" från Milano. Snart får Berlusconi vakna och köpa in nåt nytt. 2 - 2 blev det till slut om ni undrar... Boriello gjorde sin första pyts.

Åkte hem till syrran och fick lite glögg och julmust och hon fick sin födelsedagspresent. Hittade lite schyssta ramar i Haga. Satt i soffan och såg min gudson springa runt och hålla låda. Oliver heter det lilla yrvädret och jag önskar jag hade hans energi idag.

Nu är jag tillbaks hemma i soffan och jag har väl inte gjort så där jättemycket idag men att göra ingenting är också att göra något... Riktigt skönt ibland. Nu är det ny vecka och då är det skönt att komma utvilad. Det kan bli en krävande vecka. Mycket jobb och ny match på lördag i Karlstad och julfest när bussen kommit tillbaks till stan. Gamla Pixbolirare och Mölnlyckefolk i drivor kommer att käka julmat och göra stan osäker, var så säkra. Har vi tur hamnar vi på mitt nya favorithak...
Depp! Men inget ställe är ju dåligt om sällskapet är det rätta...

Har numera börjat författa min önskelista till jul! Ni kan se de första tre punkterna här under.
1. en flickvän
2. en större lägenhet
3. en Ferrari

Jag har lämnat listan till syrran, få se vad jag får till jul. Skall bli spännande! Jag har typ 40 punkter till på listan men jag tror inte ni tycker det är kul att se en lista på en massa bilar?!

Kommentarer
Postat av: Juonap

Really enjoy your website. Thank You.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback