Första julklappen på plats

Igår gick startskottet för julklappsinhandlingen. Efter att ha gått runt på stan en timme och bara tittat på folk och lyssnat på musik sjönk jag ner på ett kafé med en muffin och en kaffe för att samla energi. Med mig hade jag Stenis som plockat upp mig på stan i den röda raketen. Några till anslöt innan vi tog tag i det hela och då kom farten upp ordentligt. Nån halvtimme och tre julklappsinköp senare så var jag nöjd åtminstone.

På hemvägen plockade jag upp min date och vi fortsatte där vi slutade senast. Lika trevligt den här gången... jag är knäsvag.

i dag får Bono beskriva vad jag känner...
Original species. grym låt!

"I want the lot of what you got
And I want nothing that you're not"

idag är det träning med a-team i Lisebergshallen. Ont om folk i båda träningsgrupperna så vi mixar och kör en internmatch. Får jobba lite på träningsvärken från i måndags.


Kommentarer
Postat av: Gustaf

Härligt Peter!
Wish you luck with this one! :-)
God Jul!!

2006-12-20 @ 08:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback