bio idag kanske...

Gårdagens utgångshysteri slutade i kön på ett överfyllt avenyn. Så tråkigt att stå där så vi åkte hem istället. Annars var det som vanligt trevligast innan vi gick ut. Nån som känner igen det...?

Var rejält rund under fötterna igår faktiskt och det var nog tur att vi inte höll ut och gick in på nåt ställe. Har haft sovmorgon och hämtat bilen. Inga böter trots att biljetten gick ut 03.30 i morse. Skönt.

Ska på Bergakungens salar idag och titta på Eragon. Har hört lite om filmen, dels att den är helt kass, dels att den liknar sagan om ringen. Jag får väl bilda mig en egen uppfattning. Med den inställningen till filmen så kanske det till och med blir riktigt bra. En matiné funkar väl.

Sitter mest och drömmer mig bort till sydligare breddgrader. En vecka i solen hade suttit helt rätt nu. bläddrade i korten från min kusins bröllop i Puertorico och från jungfruöarna... det var så fantastiskt vackert så nån gång måste jag dit igen! Måste springa... har fått i uppdrag att köpa fetaost.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Skriv gärna vad du tyckte om filmen. Jag läste en recension i svenskan som också gav filmen ganska dåligt betyg. Men funderar på att gå och se ändå...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback