Acedia

Latin för den sista dödssynden, dvs likgiltighet. Det var precis det jag visade upp på gårdagens träning i den stackars trekvarten – timmen som jag lufsade runt utan någon som helst vilja. ja, ungefär lika likgiltig som en viss landslagsspelare i sina spelintervjuer... inga namn...
 
116777-15

Allt regn har nästan belägrat Wallenstamhallen. A-laget hade ställt in sin träning vilket gjorde att vi kunde börja tidigare. Vi var väl 17 – 18 stycken som delade upp oss och körde lite tvåmål. Det var trafikkaos ut till Mölnlycke. Fick hitta på lite nya vägar för att ta mig ut från jobbet och centralen ut på leden.  

Mamsen fyllde år igår så jag gick tidigt från träningen och åkte hem till Pixbo och grattade istället. Deras hus måste ha höjts i värde för helt plötsligt hade de havsutsikt... Lite lätt översvämmat kan man säga.


Kommentarer
Postat av: Koppen

Shit är det så? Då kommer jag att få höjd skatt nu. För vi har havsutsikt i hela Mölndal.

2006-12-12 @ 10:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback